Montag, 23. Februar 2009

*Henry sweet Party Mouse*

Mit dieser Karte probiere ich auch mal mein Glück für die Whiff of Joy Guest Design Challenge die noch bis zum 4.März läuft. Ich habe diesmal eine lila/braun Kombi gewählt passend zum Muffin grins. Ist die Maus nicht zu Knuffig :-))).....





Kommentare:

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Henry looks gorgeous Heike and your colouring is beautiful, Love the wonderful flowers, Hugs, Nikki x

Bev hat gesagt…

Stunning card Heike, the image is so sweet and the colours gorgeous

Kim Piggott hat gesagt…

Oh love your cute card and that flower punch is fabulous!
hugs
kim x

Dawn hat gesagt…

Hi Heike
Such a lovely card and good Luck with the GD spot!!

Hugs
Dawn
xx

debby4000 hat gesagt…

Fabulous card, love those flowers.

Line hat gesagt…

Beautiful card Heike!!
Love the colours and those flowers are just gorgeous!!!

Hugs, Line

flati hat gesagt…

Ich liebe ja diese Maus und mit deiner coloration sieht sie oberknuffig aus *schwärm*

Eine superschöne Karte

Lieben Gruß Sonja xx

Vicki (basement stamper) hat gesagt…

What an adorable creation!! Love your colors and flowers!! :)Good luck to you!!

Naoual hat gesagt…

Awww adorable card! Good luck with the call!!

xx Naoual