Dienstag, 22. Februar 2011

*Tip Top Tuesday...Bling it on*

Heute beginnt eine neue Challengee auf dem wundervollen Tip Top Tuesday Challenge Blog. Wir haben auch ein ganz tolle Thema für Euch "Bling it on".

Für mein DT Werk habe ich einen Kalender für mich gewerkelt, das Material ist aus dem aktuellen Steckenpferdchen Valentine Kit. Der Magnoliastempel ist aus der "you are so special collection 2011".


Schaut doch auch mal bei den anderen DT Members vorbei und lasst Euch von den wundervollen Werken inspirieren.

Nun hoffe ich doch, ihr macht alle fleißig mit und freue mich schon auf eure Werke.

Vielen lieben Dank fürs vorbeischauen .


Mein Werk passt auch für folgende Challenges

Stamptacular Sunday - someone special

Incy Wincy Design - use punches or dies

Crazy 4 Challenges - use a die








Hi dear all,

it's time for a new challenge on the wonderful Tip Top Tuesday Challenge Blog. This week we have a wonderful theme witched called "Bling it on". For my creation i use the sweet new Tilda from the Collection 2011, i make a calender for me with my wonderful cinch.

Please have a look to all the other talented Designteam Members, you can see wonderful creations.

Now I hope you all join in and I´m looking forward to see your great works.


Thanks for stopping by, have Fun .


My creation fits perfectly to the followed challenge's

Stamptacular Sunday - someone special

Incy Wincy Design - use punches or dies

Crazy 4 Challenges - use a die

Kommentare:

*Vicki* hat gesagt…

Hey sweetie!! Your notebook looks fabulous girl!! I love it!! :) HUGS

Aenneken hat gesagt…

Hallo Heike,
wow - ein superschönes Kalender - gefällt mir sehr gut - besonders das Innenleben finde ich so ausgefallen.
LG-Antje

Crystal hat gesagt…

What a GREAT idea Heike, LOVE this calendar creation soooo beautiful!

mueppi hat gesagt…

Wow..... Heike
Dein Kalender gefällt mir ausgesprochen gut!!!
LG Gisela

KelsMakes!!! hat gesagt…

Great Card thank you for playing along at Incy Wincy this week

Katja hat gesagt…

Wow, der Kalender ist fantastisch geworden.

Liebe Grüße, Katja