Montag, 6. Dezember 2010

*Double Dutch Challenge#58...sending Winter Wishes*

Da bin ich schon wieder, heute kann ich Euch noch ein Werk von mir zeigen.

Denn schon wieder sind zwei Wochen rum, und wir haben diese Woche wieder ein ganz tolles Thema bei der Double Dutch Challenge für Euch. Es lautet diesmal "Christmas Is A-Coming", wir haben eine wunderschöne Vorlage für Euch. Es hat richtig Spaß gemacht meine Box damit zu werkeln .

Ich habe mich wieder für die süsse "Tilda mit Schneemann" entschieden, sie passt momentan einfach super zu dem vielen Schnee den wir haben. Die Schneeflockenborde oben und an den Seiten, habe ich mit meinem genialen Stanzer von Martha Stewart gestanzt. Natürlich durfte auch der viele Glitzer nicht fehlen, den habe ich mit meinen Stickles aufgetragen.

Schaut doch auch mal bei den anderen DT Members vorbei und lasst Euch von den wundervollen Werken inspirieren.


Nun hoffe ich doch, ihr macht alle fleißig mit und freue mich schon auf eure Werke.

Danke fürs vorbeischauen .


Mein Werk passt auch zu folgenden Challenges:

All that Scraps - Christmas

The Crazy Challenge - All I want for Christmas is you

Wagsn Whiskers - Snowflakes

Totally Papercrafts - x-mas punches

Just Magnolia - anything goes with sparkle

Stampavie and More - Snow/Snowflakes

Kreative Stempelträume - Verpackungen

Fun with shapes and more alles ausser eine Karte

Totally Tilda - For the one i love

Fussy and Fancy - anything but a card









Hello dear all,

here I am again with another creation.

At the Double Dutch Challenge we have this week a great theme, which is called "Christmas Is A-Coming" with a wonderful Template. I had so much fun to create this box .

Finally i use sweet Magnoliastamp "Tilda with snowman", i love this image so much. For the border at the top and on the side i use my brilliant Punch from Martha Stewart. The glitter is a must on my creation LOL.

Please have a look to all the other talented Designteam Members, you can see wonderful creations.

My creation fits perfectly to the followed challenge's

All that Scraps - Christmas

The Crazy Challenge - All I want for Christmas is you

Wagsn Whiskers - Snowflakes

Totally Papercrafts - x-mas punches

Just Magnolia - anything goes with sparkle

Stampavie and More - Snow/Snowflakes

Kreative Stempelträume - Verpackungen

Fun with shapes and more alles ausser eine Karte

Totally Tilda - For the one i love

Fussy and Fancy - anything but a card

Now I hope you all join in and I´m looking forward to see your great works.

Thanks for stopping by .

Kommentare:

Kelly Schelske hat gesagt…

This is just gorgeous Heike!!

Lia hat gesagt…

beautiful box Heike I love the colors
hugs Lia

Melli hat gesagt…

Ohhhh ist die Box schööööön geworden ... Dieses Motiv ist ja sooooo Süss ...

GAnz Liebe Grüsse
Melli

debby4000 hat gesagt…

Wonderful, gorgeous card.
luv
Debby

Hristovica hat gesagt…

Oooh ... it's so sweet. I love unusual Christmas colors ... mostly pink. Very cheerful picture. Thank you for participating in The Crazy Challenge # 44. Hugs

Lori hat gesagt…

These colours are fantastic together and I love the puffy fur, gorgeous, thanks for joining us at Totally Tilda, we're so happy to have you!

Beate hat gesagt…

Heike, your altered box looks beautiful! Wonderful coloring and details.
Hugs and smiles

KelsMakes!!! hat gesagt…

Lovely, thanks for entering at the Crazy Challenge

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Eine bezaubernde Verpackung, gefällt mir sehr gut.Ein süßes Motiv, eine wundervolle Coloration und ein tolles Design.

Danke für deine Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde-Creative stamps Friends.

einen lieben Gruß von Andrea